Bellen via het internet VoIP
Bellen in Teams

Bellen via het internet

Bellen via het internet via de VoIP oplossing van 4COM.

VoIP: Maximale flexibiliteit

Met een VoIP oplossing heb je een communicatiesysteem dat meegroeit met jouw bedrijf. 2 of 250 werkplekken? Je kan eenvoudig medewerkers toevoegen en werkplekken aanpassen. VoIP biedt de mogelijkheid om zelf een werkplek naar wens in te stellen en op specifieke tijden functionaliteiten aan of uit te zetten. 

Maximaal flexibel

Dankzij de licentiestructuur kun je functionaliteiten op- en afschalen. Heb je 2 of 100 toestellen nodig? Alles is mogelijk en per werkplek betaal je een vast bedrag.

Onbeperkt bellen voor een vast bedrag

Geen bijkomende kosten en onbeperkt bellen voor een vast maandbedragToch liever tussentijds op- of afschalen? Dan kan dat ook.  

Bespaar kosten op je telefonie

Doordat je belt via het internet hoef je geen grote investering meer te doen in een fysieke telefooncentrale. Zo bespaart je direct kosten en zit je niet vast aan langlopende contracten.

Ook bereikbaar tijdens storingen

Je bent écht altijd bereikbaar voor je klanten. Als om wat voor reden dan ook de internetverbinding wegvalt heb je altijd nog een betrouwbare, supersnelle Wireless back-up via bijvoorbeeld het 4G-netwerk van Vodafone.

Makkelijk gebruikers toevoegen

Eenvoudig medewerkers toevoegen en werkplekken aanpassen. VoIP biedt de mogelijkheid om zelf een werkplek naar wens in te stellen en op specifieke tijden functionaliteiten aan of uit te zetten.

Ook thuis vertrouwd verbonden

Bellen via het internet maakt het mogelijk dat medewerkers ook vanuit huis en zelfs onderweg vertrouwd verbonden zijn. Zij kunnen zelfs dezelfde functionaliteiten gebruiken als op de zaak.

Advies zakelijke telefonie voor bedrijven
Contact met een specialist

MEER WETEN OVER VOIP?

Laat je gegevens achter en onze specialisten nemen binnen 1 werkdag contact met je op over de mogelijkheden van VoIP voor jouw bedrijf. Heb je nu al vragen? Neem telefonisch contact op met een specialist.

Veelgestelde vragen over VoIP

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol, wat inhoudt dat er gebruik wordt gemaakt van het internetprotocol om spraak te transporteren. In eenvoudige bewoordingen betekent dit dat telefonie wordt verzonden via internet in plaats van via traditionele telefoonlijnen. 

Een Session Initiation Protocol (SIP) trunk is een virtuele telefoonlijn die wordt gebruikt om telefoongesprekken te voeren via internet. Het maakt het mogelijk om een privételefooncentrale te koppelen aan een externe provider en via het internet telefoongesprekken te voeren. SIP trunking kan helpen om kosten te besparen en kan meer flexibiliteit bieden in vergelijking met traditionele telefoonlijnen.