4com.nl

Jacobus Lipsweg 112

3316 BP Dordrecht

Nederland

E: info@4com.nl

T: 078 - 750 17 35

 

Voor vragen over uw contract

Abonnementen:

 

V.            Ik wil een nieuwe aansluiting bij 4COM.

A.            Neem contact op via telefoonnummer 0787501735 of kijk op www.4com.nl.

 

V.            Welk abonnement is het meest geschikt voor mij?

A.            Dit is afhankelijk van het verbruik. Voor een analyse kunt u contact opnemen met 4COM en geven wij u een advies op maat.

 

V.            Levert 4COM ook een toestel bij het abonnement?

A.            Jazeker, u bent vrij om een toestel erbij te kiezen. Een abonnement zonder toestel noem je sim-only. Bij de combinatie met een toestel heeft u een hoger maandbedrag. In sommige gevallen  betaald u ook een eenmalig bedrag bij ontvangst van het toestel. U kunt er ook voor kiezen het toestel in zijn geheel eenmalig te betalen.

 

V.            Wat wordt mijn nieuwe 4COM nummer? Dit staat niet op het contract.

A.            Uw mobiele nummer krijgt u op de dag van activatie per mail toegezonden.

 

V.            Wanneer wordt mijn 4COM abonnement actief?

A.            Het abonnement wordt actief zodra wij het contract van u ondertekend retour hebben ontvangen. Nieuwe klanten sturen een kopie legitimatie en een kopie bankpas mee. Bedrijfsaansluitingen doen daar een uitreksel KvK bij. De datum van activatie staat op uw contract. Wilt u dit wijzigen? Neem dan contact op met 4COM.

 

V.            Kan ik mijn nummer behouden als ik overstap naar 4COM?

A.            Jazeker, let er wel op dat dit alleen kan wanneer uw abonnement contractvrij is of binnen 4 maanden contractvrij wordt.

 

V.            4COM ziet toch wanneer mijn contract bij de ander provider afloopt?

A.            Nee, die gegevens zijn niet openbaar. U kunt de afloopdatum zelf opvragen bij uw huidige provider.

 

V.            Ik wil mijn nummer behouden. Moet ik mijn nummer zelf nog opzeggen bij mijn huidige provider?

A.            Nee, 4COM gaat uw mobiele nummer opzeggen bij uw huidige provider en een verzoek indienen voor nummerbehoud.

 

V.            Ik neem bij 4COM een nieuw nummer. Zeggen jullie mijn oude nummer op?

A.            Nee, abonnementen opzeggen zonder het nummer mee te nemen kunnen en mogen we niet. U zult dat zelf moeten doen.

 

V.            Wanneer wordt mijn nummer overgezet naar 4COM?

A.            Zodra wij uw contract retour hebben ontvangen zullen wij de aanvraag indienen bij uw huidige provider. U krijgt van ons een bevestiging per email zodra wij de overstapdatum hebben ontvangen.

 

V.            Maakt het uit of ik in het buitenland ben op de datum dat mijn nummer over gaat naar 4COM?

A.            Nee, ook als u in het buitenland bent moet de overstap vlekkeloos verlopen.

 

V.            Kan ik mijn abonnement bij 4COM overdragen aan iemand anders?

A.            Jazeker, dit kan door middel van een contractovername formulier. Deze kunt u opvragen door een mail te sturen aan contractbeheer@4com.nl.

 

V.            Hoe weet ik de einddatum van mijn contract?

A.            U vindt deze einddatum op uw contract of kunt u opvragen bij 4COM door te mailen naar contractbeheer@4com.nl.

 

V.            Hoe kan ik mijn 4COM abonnement verlengen?

A.            Uw verlenging kunt u alleen schriftelijk bij ons indienen. Dit kan per brief of per email. Of in te loggen op uw account bij www.4com.nl

 

V.            Wat is voor mij de beste keus mijn 4COM abonnement te verlengen aan de hand van mijn verbruik?

A.            U kunt uw verbruik op elke factuur terugzien. Om een goed beeld te krijgen van uw verbruik adviseren wij u dit op een aantal facturen te bekijken. Als u daar advies over wil neem dan contact op met 4COM.

 

V.            Hoe kan ik mijn contract bij 4COM opzeggen?

A.            Een opzegging is alleen schriftelijk of per email bij ons in te dienen.

 

V.            Waar moet ik rekening mee houden als ik mijn contract bij 4COM opzeg?

A.            Houd rekening met de looptijd van uw contract. Het abonnement kan opgezegd worden per einddatum van het contract. U heeft altijd 1 maand opzegtermijn. Als u later opzegt dan 1 maand voor het verstrijken van uw contract, dan geldt de opzegtermijn.

 

V.            Kan ik eerder mijn contract bij 4COM opzeggen?

A.            Nee, u heeft een contract met een looptijd. U kunt per einddatum van het contract opzeggen.

 

V.            Kan ik de algemene voorwaarden inzien?

A.            Ja, als u op onderstaande link klikt kunt u de voorwaarden inzien

               ALGEMENE VOORWAARDEN

Mijn 4COM

Log in om uw verbruiksgegevens in te zien.

Abonnementen

Vodafone RED Pro Elite -

EU12 of 24 maanden

v.a.€ 3900

ShipNet T-Mobile Unlimited T-mobile

NL12 of 24 maanden

v.a.€ 3500

Meer abonnementen »