-
Op zoek naar maatwerk advies? Wij helpen u graag!
-
Zakelijke Cloud Telefonie voor de drechtsteden
-
Vaste Telefonie!
Hoe belangrijk is data? Dat is voor iedereen anders. Binnenvaart onderneming Oostkeetshaven Scheepvaart BV benut de nieuwe technologieën van vandaag de dag om bedrijfsprocessen te optimaliseren om betere beslissingen te kunnen nemen. Lees hier meer
Met een vast en mobiel koppeling kunt u ook met uw zakelijke nummer uitbellen op mobiel. Zo hoeft u nooit meer uw privé nummer te gebruiken en bent u flexibel bereikbaar. Daarnaast beslist u zelf wanneer u vanuit welk nummer wilt bellen, zowel zakelijk als privé. Lees hier meer
Het mooie aan VoIP is dat uw telefonie niet langer aan één locatie gebonden is en er vanaf iedere locatie met een vaste internetverbinding gebeld kan worden (zie onderstaande afbeelding). Daarnaast kunt u makkelijk op- en afschalen in uw telefonie en bent u hierdoor schaalbaar en flexibel. Lees hier meer
Gebruikt u één wachtwoord voor (bijna) al uw accounts? Als dit zo is, raden wij u sterk aan om verder te lezen. Een wachtwoord alleen is niet meer voldoende. Cybercriminelen weten steeds beter hoe zij toegang kunnen krijgen tot persoonsgegevens. Lees meer: Klik hier
Ondanks dat 5G nog niet beschikbaar is in Nederland, rolt Vodafone nu al als eerste telecomprovider een 5G netwerk uit. Hoe kan dat? Als partner van Vodafone vinden we het bij 4COM belangrijk om u op de hoogte te houden, daarom geven we u de komende tijd graag meer informatie Lees meer: Klik hier
Met een dagelijkse business die vooral telefonisch verloopt, ligt de lat hoog voor het telefoniesysteem van HTS Intermodaal. ICT Manager Vincent Heuvelman: ‘In dit werk gaat 80 tot 90% via de telefoon. Lees meer: Klik hier
De coronaperiode heeft ervoor gezorgd dat veel bedrijven snel moesten schakelen van werkzaamheden alleen op kantoor, naar overal de mogelijkheid hebben om te werken. Daar komt goede bereikbaarheid richting uw klanten natuurlijk ook bij kijken. Lees meer: Klik hier
De juiste communicatiemiddelen zijn essentieel voor een goede bedrijfsvoering. Uw organisatie is slagvaardiger wanneer uw medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn.n? Lees meer: Klik hier
In plaats van de ‘gewone’ simkaart is er nu de e-sim. Maar wat is dit precies? En wat heeft u hieraan? Lees meer: Klik hier
Ook als het gaat om applicaties voor op uw smartphone zijn er speciaal voor schippers verschillende handige apps voor aan boord, welke uiteenlopen van een eigen EHBO toolkit tot het snel opvragen van belangrijke weer & getij gegevens.
Benieuwd naar de apps? Klik hier
Lees meer: Artikel Havenkrant
Al vijftien jaar is de Dordtse onderneming 4COM marktleider als het gaat om zakelijke telefonie en internet in de maritieme sector. Lees meer: Klik hier
Gemist telefoontje of een sms uit het buitenland? Bel nooit zomaar terug! Lees hier eerst de tips van 4COM.
Hoe ziet de dag van een verkoopadviseur bij 4COM eruit? Lees het hier.
Merkt u dat uw databundel vaak wordt overschreden? Of wilt u gewoon slimmer omgaan met uw eigen verbruik? 4COM geeft handige tips om slim met data om te gaan.
Benieuwd naar onze tips? Klik hier
Bij 4COM zijn we ons bewust van de impact die we (kunnen) hebben op de wereld om ons heen. Daarom werken we voor 90% energie neutraal en omgerekend hebben we al meer dan 100 bomen geplant 😉
Meer lezen? Klik hier
Als relatief klein, op de binnenvaart gespecialiseerd, bedrijf in een wereld van telecomreuzen wees en wijst 4COM de weg in de binnenvaart.
Meer lezen? Klik hier
Wel eens een sms’je gestuurd naar een content dienst? Of mee gedaan met een andere vorm van betaalde sms diensten? Dan kan het voorkomen dat u (automatisch) bent aangesloten voor een betaalde content of sms dienst. U krijgt automatische berichtjes over bijvoorbeeld het weer of met marketingacties omdat u zich mogelijk onbewust een keer ergens voor heeft aangemeld. Het goede nieuws is dat u deze sms diensten altijd stop kan zetten.
Weten hoe? Lees hier meer..
‘Voorheen focusten we voornamelijk op mobiele telefonie in de binnenvaart’, analyseert directeur Paul van Utrecht van 4COM. ‘Maar mobiele en vaste telefonie integreren steeds meer. En zeker nu de KPN-ISDN-lijnen worden opgeheven, hebben we al een grote stap gemaakt naar bredere digitale dienstverlening voor de hele telecommunicatie.’