4com.nl

Jacobus Lipsweg 112

3316 BP Dordrecht

Nederland

E: info@4com.nl

T: 078 - 750 17 35

 

Flexibel bereikbaar

Algemeen
• Elke gebruiker heeft een intern verkort nummer.
• Gebruikers groeperen in groepen: gebruikers kunnen in meerdere groepen zitten die aankiesbaar zijn met een eigen verkort nummer.
• Meerdere inkomende nummers per gebruiker en/of groep.
• Meerdere nummerplannen: het is mogelijk meerdere configuraties te maken van de routering van de inkomende nummers.
• Meerdere afzendernummers: het is mogelijk om per uitgaand gesprek te bepalen welk afzendernummer er gebruikt wordt.


Routering
• Routeringinformatie op toestel: u kunt per inkomend gesprek zien hoe deze naar u gerouteerd is door middel van prefixen.
• Flexibele routering inkomende gesprekken: u kunt op eenvoudige wijze online de routering van inkomende gesprekken instellen naar bijvoorbeeld uw toestel, collega, groep collega’s of uw mobiele telefoon (follow me).
• Routering op basis van tijd: met de functie tijdsconfiguratie kunt u de inkomende gesprekken routeren op basis van tijdstip.
• Routering op basis van bezetting: u kunt gesprekken routeren op basis van de bezetting van afdelingen en/of vestigingen.
• Locatie gebonden routering: Door middel van Location Based Routering (LBR) kunt in inkomende oproepen routeren op basis van afzendernummer, netnummer en/of postcode.
• Authenticatie van inkomende gesprekken: de authenticatie applicatie kan geprogrammeerd worden om inkomend verkeer op basis van CLI van de afzender te routeren of op basis van het door de beller ingevoerde pincode.
• Voicemail: u kunt inkomende gesprekken routeren naar het voicemailsysteem. De voicemailbox is online te configureren. Ingesproken berichten ontvangt u per mail en u kunt deze online afluisteren.
• Antwoordapparaat: u heeft de mogelijkheid inkomende oproepen naar een antwoordapparaat te routeren waar de beller geen bericht kan achterlaten. U kunt het antwoordapparaat online beheren.


Gesprekken
• Doorverbinden: met en zonder ruggespraak.
• Doorschakelen: U kunt inkomende oproepen doorschakelen voor gebruikers en/of groepen bij: in bezet, niet opnemen of altijd. U kunt dit apart instellen voor intern en externe inkomende oproepen. U kunt doorschakelingen instellen via de webinterface maar ook via een intern servicenummer.
• In wacht zetten: als u de beller in de wacht zet, dan hoort de beller de door u ingestelde wachtmuziek. In Kubus kunt u de wachtmuziek zelf instellen.
• Do Not Disturb: het is mogelijk het toestel in Do Not Disturb stand te zetten en daarmee een alternatieve routering van inkomende gesprekken te activeren.

Gebruiker
• Afgeschermd afzendernummer.
• Hotdesking (flexplekken): gebruikers zijn niet gebonden aan een toestel maar hebben de mogelijkheid zich op elk toestel binnen het bedrijf aan te melden.
• Thuiswerken: dankzij Hotdesking kunt u een toestel thuis plaatsen en vanuit huis aanmelden op het bedrijfsnetwerk.


Faciliteiten
• Interne servicenummers: er zijn interne servicenummers beschikbaar om op een snelle wijze uw telefonieomgeving te configureren, zoals onder andere aan- en afmelden gebruiker, aan- en afmelden op wachtrij, geluidsopname maken, meeluisteren, enzovoorts.
• Gespreksopname: u kunt per gebruiker instellen of zijn/haar gesprekken opgenomen dienen te worden. Alle gesprekken kunnen online worden beluisterd.
• Geïntegreerd telefoonboek: U heeft de beschikking over een telefoonboek op uw toestel dat u online kunt beheren. Hierin is onderscheid gemaakt tussen privé- en bedrijfscontacten.
• Fax naar e-mail binnenkomend: binnenkomende faxberichten worden per mail als PDF-bijlage naar u verzonden.
• Fax naar e-mail uitgaand: uitgaande faxberichten kunt u versturen door middel van e-mail of Kubus.
• Keuzemenu: u kunt zelf een keuzemenu configureren met een onbeperkt aantal niveaus en opties. U kunt online zelf de geluidsfragmenten instellen en de routering van de opties instellen.
• Presence: met behulp van de Precence-faciliteit kunt u op uw toestel zien welke collega’s in gesprek zijn.
• Outlook-integratie: met behulp van de Outlook-plugin is het mogelijk via Outlook- gesprekken op te zetten met u contactpersonen.
• Meeluisteren: door middel van de meeluisterfunctie is het mogelijk om mee te luisteren met gesprekken van andere gebruikers. Dit privilege is per gebruiker in te stellen.
• Klik en bel standaard: met klik en bel standaard voor vaste telefonie is het mogelijk om uitgaande calls op te zetten vanaf de computer door middel van click-to-dial (Outlook-integratie, call to en Skype URL’s) en select-to-dial (selecteer een nummer met de muis en druk op de ingestelde hotkey).
• CRM-Integratie: met klik en bel uitgebreid voor vaste telefonie is het mogelijk om met vrijwel elk CRM- of ERP-applicatie te koppelen, gebaseerd op native koppelingen, ODBC of exports. Dankzij klik en bel uitgebreid is het mogelijk om middels een notificatie bij een inkomende oproep, direct te zien wie er belt, met live informatie uit het CMR-pakket. Tevens kan direct de klantkaart geopend worden door te klikken op de notificatie. Van meer dan 300 applicaties is bekend dat zij de technologie beschikken om te kunnen koppelen met klik en bel, waaronder SalesForce, AFAS, Exact (Online), MS Dynamics, ZohoCRM en OpenOffice, maar ook niche specifieke software voor bijvoorbeeld zorg, legal of de automotive branche worden, in de meeste gevallen, ondersteund.

 

Mijn 4COM

Log in om uw verbruiksgegevens in te zien.

Abonnementen

Vodafone RED Pro Elite -

EU12 of 24 maanden

v.a.€ 3900

ShipNet T-Mobile Unlimited T-mobile

NL12 of 24 maanden

v.a.€ 3500

Meer abonnementen »